D.U.K. DĖL KLIENTŲ APTARNAVIMO PRADMENŲ KURSŲ
- Ar nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų pažymėjime yra rašoma, kad kursai baigti nuotoliniu būdu?
- Kada galiu pradėti mokytis nuotoliniuose verlo pradmenų kursuose?
- Ar klientų aptarnavimo pradmenų nuotoliniai kursai yra skirti pradedantiesiems?
- Kokios temos nagrinėjamos nuotoliniuose klientų aptarnavimo pradmenų kursuose?
Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursuose yra pateikiama teorinė medžiaga, klientų aptarnavimo standarto pavyzdys. Tam, kad įtvirtinti išmoktą teorinę medžiagą, yra pateikiami klausimai.
- Ar galima mokytis nuotoliniuose kursuose šiuo metu gyvenant užsienyje?
- Dėl asmeninių priežasčių nebaigiau vidurinės mokyklos. Ar galiu mokytis kursuose?
- Per kiek laiko turiu užbaigti šiuos nuotolinius kursus?
- Dėl asmeninių priežasčių nespėjau užbaigti nuotolinių kursų per 12 mėnesių laikotarpį nuo registracijos dienos (jau praėjo 13 mėnesių nuo registracijos dienos), ar turiu registruotis iš naujo?
- Ar internetiniame puslapyje nurodyta nuotolinių kursų kaina yra pilna kursų kaina ar čia tik mėnesinis mokestis?
- Kaip užsiregistruoti į nuotolinius kursus?
- Ar šie kursai organizuojami tik nuotoliniu būdu?
- Man reikalingas tik pažymėjimas. Ar galite išduoti pažymėjimą be mokymosi šiuose kursuose (už kursus sumokėsiu)?
- Ar galite išduoti šių kursų baigimo pažymėjimą atgaline data?
- Ar nuotolinių kursų baigimo pažymėjimas siunčiamas tik elektroniniu paštu?
- Man patogiausia būtų atsiimti pažymėjimo originalą Vilniuje. Kaip galiu tai padaryti?
- Nesulaukiu Jūsų el.paštu siųsto laiško. Ką daryti?
- Neradau atsakymo į dominantį klausimą apie Jūsų paslaugas. Kaip man sužinoti atsakymą į iškilusį klausimą?