KLIENTŲ APTARNAVIMO PRADMENŲ MOKYMAI
Mokymo ir konsultacijų centras "Viskas lengvai" organizuoja nuotolinius klientų aptarnavimo pradmenų kursus.
Klientų aptarnavimo pradmenų kursai vyksta nuotoliniu būdu. Šių kursų apimtis yra 6 akad. val. Klientų aptarnavimo pradmenų nuotoliniai kursai - tai tokie mokymai, kai Jūs studijuojate mokymo ir konsultavimo centro "Viskas lengvai" į Jūsų elektroninį paštą atsiųstą medžiagą bei elektroniniu paštu bendraujate su kuruojančia dėstytoja. Jums išstudijavus visą teorinę medžiagą, elektroniniu paštu išsiųsime klausimus, kuriuos reikės atsakyti. Kai atsakysite į pateiktus klausimus - išsiųsite elektroniniu paštu mums. Dėstytoja patikrins Jūsų atsakytus klausimus, jei bus klaidų - jas ištaisys bei pateiks teisingus klausimų atsakymus elektroniniu paštu. Baigus šiuos nuotolinius klientų aptarnavimo pradmenų kursus Jums išsiųsime klientų aptarnavimo pradmenų kursų baigimo pažymėjimą, kuriame nėra rašoma, kad kursuose mokėtės nuotoliniu būdu. Mokantis nuotoliniuose klientų aptarnavimo pradmenų kursuose, Jūs galite pradėti mokytis Jums patogiu laiku bei mokytis pageidaujamu intensyvumu, t.y. tuomet, kai galite tam skirti laiko. Užbaigti nuotolinius kursus reikėtų ne vėliau, kaip per 12 mėnesių nuo registracijos į šiuos kursus dienos.
Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų kaina dabar tik 42,00 € (už visą kursą).
Nuotoliniai klientų aptarnavimo pradmenų kursai naudingi norintiems dirbti ar pradėjusiems dirbti klientų aptarnavimo specialistais, vadybininkais, direktoriaus padėjėjais, administratoriais, sekretoriais, pardavėjais, padavėjais, įvairių palaugų teikėjais ir pan. Šie kursai naudingi visiems, kurių darbe tenka susidurti su klientų aptarnavimu. Nuotoliniai klientų aptarnavimo pradmenų kursai naudingi ir norintiems kurti savo verslą ar neseniai įkūrusiems savo verslą. Nuotoliniai klientų aptarnavimo pradmenų kursai yra skirti pradedantiesiems. Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų metu nagrinėjamų temų sąrašas (parengtas vadovaujantis nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų mokymo programa): klientų aptarnavimo samprata ir svarba; klientų tipai; aptarnaujančio personalo savybės, reikalingos norint profesionaliai aptarnauti klientus;elgesys sutinkant klientą; bendravimas su klientais telefonu; bendravimas su klientais elektroniniu paštu; bendravimas pasitelkiant socialinius tinklus; sunkūs klientai ir konfliktinės situacijos; klientų aptarnavimo standartas; slapto kliento tyrimai.
Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursuose yra pateikiama teorinė medžiaga, klientų aptarnavimo standarto pavyzdys. Tam, kad įtvirtinti išmoktą teorinę medžiagą, yra pateikiami klausimai.
Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų privalumai:
1. Galite mokytis Jums patogiu laiku;
2. Galite mokytis Jums patogioje vietoje;
3. Galite mokytis pageidaujamu intensyvumu;
4. Galite pradėti mokytis Jums patogiu laiku.
Kaip mokytis klientų aptarnavimo pradmenų kursuose nuotoliniu būdu?
1. Registravimasis į kursus: norint užsiregistruoti į nuotolinius klientų aptarnavimo pradmenų kursus, reikia į elektroninį paštą [email protected] parašyti elektroninį laišką. Reikia nurodyti savo vardą, pavardę (su lietuviškomis raidėmis), telefoną bei parašyti, kad norite mokytis nuotoliniuose klientų aptarnavimo pradmenų kursuose. Iškilus neaiškumams bei dėl papildomos informacijos galite kreiptis elektroniniu paštu [email protected] (šiuo elektroniniu paštu Jūsų laiškų laukiame bet kuriuo Jums patogiu laiku, į Jūsų laiškus stengsimės atsakyti kiek įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas).
Turintiems Visi savi nuolaidų kortelę arba ISIC (ar ITIC) pažymėjimą, taikome 15 proc. nuolaidą (nuolaidos nesumuojamos). Norint, kad būtų pritaikyta 15 proc. nuolaida, reikia nuskenuoti arba nufotografuoti turimą Visi savi nuolaidų kortelę ar ISIC (ITIC) pažymėjimą ir jį persiųsti elektroniniu paštu registruojantis į kursus.
Registruotis taip pat galite užpildant registracijos formą (paspaudus žemiau pateiktą mygtuką).
Mokymo ir konsultacijų centras "Viskas lengvai" organizuoja nuotolinius klientų aptarnavimo pradmenų kursus.
Klientų aptarnavimo pradmenų kursai vyksta nuotoliniu būdu. Šių kursų apimtis yra 6 akad. val. Klientų aptarnavimo pradmenų nuotoliniai kursai - tai tokie mokymai, kai Jūs studijuojate mokymo ir konsultavimo centro "Viskas lengvai" į Jūsų elektroninį paštą atsiųstą medžiagą bei elektroniniu paštu bendraujate su kuruojančia dėstytoja. Jums išstudijavus visą teorinę medžiagą, elektroniniu paštu išsiųsime klausimus, kuriuos reikės atsakyti. Kai atsakysite į pateiktus klausimus - išsiųsite elektroniniu paštu mums. Dėstytoja patikrins Jūsų atsakytus klausimus, jei bus klaidų - jas ištaisys bei pateiks teisingus klausimų atsakymus elektroniniu paštu. Baigus šiuos nuotolinius klientų aptarnavimo pradmenų kursus Jums išsiųsime klientų aptarnavimo pradmenų kursų baigimo pažymėjimą, kuriame nėra rašoma, kad kursuose mokėtės nuotoliniu būdu. Mokantis nuotoliniuose klientų aptarnavimo pradmenų kursuose, Jūs galite pradėti mokytis Jums patogiu laiku bei mokytis pageidaujamu intensyvumu, t.y. tuomet, kai galite tam skirti laiko. Užbaigti nuotolinius kursus reikėtų ne vėliau, kaip per 12 mėnesių nuo registracijos į šiuos kursus dienos.
Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų kaina dabar tik 42,00 € (už visą kursą).
Nuotoliniai klientų aptarnavimo pradmenų kursai naudingi norintiems dirbti ar pradėjusiems dirbti klientų aptarnavimo specialistais, vadybininkais, direktoriaus padėjėjais, administratoriais, sekretoriais, pardavėjais, padavėjais, įvairių palaugų teikėjais ir pan. Šie kursai naudingi visiems, kurių darbe tenka susidurti su klientų aptarnavimu. Nuotoliniai klientų aptarnavimo pradmenų kursai naudingi ir norintiems kurti savo verslą ar neseniai įkūrusiems savo verslą. Nuotoliniai klientų aptarnavimo pradmenų kursai yra skirti pradedantiesiems. Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų metu nagrinėjamų temų sąrašas (parengtas vadovaujantis nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų mokymo programa): klientų aptarnavimo samprata ir svarba; klientų tipai; aptarnaujančio personalo savybės, reikalingos norint profesionaliai aptarnauti klientus;elgesys sutinkant klientą; bendravimas su klientais telefonu; bendravimas su klientais elektroniniu paštu; bendravimas pasitelkiant socialinius tinklus; sunkūs klientai ir konfliktinės situacijos; klientų aptarnavimo standartas; slapto kliento tyrimai.
Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursuose yra pateikiama teorinė medžiaga, klientų aptarnavimo standarto pavyzdys. Tam, kad įtvirtinti išmoktą teorinę medžiagą, yra pateikiami klausimai.
Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų privalumai:
1. Galite mokytis Jums patogiu laiku;
2. Galite mokytis Jums patogioje vietoje;
3. Galite mokytis pageidaujamu intensyvumu;
4. Galite pradėti mokytis Jums patogiu laiku.
Kaip mokytis klientų aptarnavimo pradmenų kursuose nuotoliniu būdu?
1. Registravimasis į kursus: norint užsiregistruoti į nuotolinius klientų aptarnavimo pradmenų kursus, reikia į elektroninį paštą [email protected] parašyti elektroninį laišką. Reikia nurodyti savo vardą, pavardę (su lietuviškomis raidėmis), telefoną bei parašyti, kad norite mokytis nuotoliniuose klientų aptarnavimo pradmenų kursuose. Iškilus neaiškumams bei dėl papildomos informacijos galite kreiptis elektroniniu paštu [email protected] (šiuo elektroniniu paštu Jūsų laiškų laukiame bet kuriuo Jums patogiu laiku, į Jūsų laiškus stengsimės atsakyti kiek įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas).
Turintiems Visi savi nuolaidų kortelę arba ISIC (ar ITIC) pažymėjimą, taikome 15 proc. nuolaidą (nuolaidos nesumuojamos). Norint, kad būtų pritaikyta 15 proc. nuolaida, reikia nuskenuoti arba nufotografuoti turimą Visi savi nuolaidų kortelę ar ISIC (ITIC) pažymėjimą ir jį persiųsti elektroniniu paštu registruojantis į kursus.
Registruotis taip pat galite užpildant registracijos formą (paspaudus žemiau pateiktą mygtuką).
2. Sutarties sudarymas: elektroniniu paštu gavus iš Jūsų šį laišką dėl registravimosi į klientų aptarnavimo pradmenų nuotolinius kursus arba užpildytą registracijos formą, Jums į elektroninį paštą išsiųsime išankstinio mokėjimo sąskaitą, pagal kurią Jūs atliksite mokėjimą už nuotolinius klientų aptarnavimo pradmenų kursus. Taip pat elektroniniu paštu išsiųsime sutarties pavyzdį perskaitymui (susipažinimui su sutartimi). Kai padarysite išankstinės sąskaitos apmokėjimą - informuokite mus elektroniniu paštu. Kai gausime Jūsų apmokėjimą, Jums išsiųsime mūsų pasirašytą ir antspaudu patvirtintą bei nuskenuotą sutartį.
3. Mokymo procesas: po apmokėjimo ir sutarties sudarymo, mes Jums iškart išsiųsime visą teorinę nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų medžiagą. Tuomet, kai visą persiųstą medžiagą išmoksite bei elektroniniu paštu parašysite, kad norite gauti klausimus, atsiųsime Jums klausimus, kuriuos reikės atsakyti. Atsakytus klausimus Jūs išsiųsite elektroniniu paštu mums. Kuruojanti dėstytoja patikrins Jūsų atsakytus klausimus, jei bus klaidų - jas ištaisys. Atsakytų klausimų pataisymus (jeigu tokių bus) bei teisingus klausimų atsakymus (jei reikės) Jums persiųsime elektroniniu paštu. Į besimokančiųjų nuotoliniu būdu elektroninius laiškus įsipareigojame atsakyti kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.
4. Pažymėjimo išdavimas: baigus nuotolinius klientų aptarnavimo pradmenų kursus, Jums bus išduodamas nustatytos formos pažymėjimas patvirtintas parašu bei antspaudu (skenuotas pažymėjimas bus išsiunčiamas elektroniniu paštu). Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų pažymėjime nėra įrašoma, kad kursai baigti nuotoliniu būdu.
3. Mokymo procesas: po apmokėjimo ir sutarties sudarymo, mes Jums iškart išsiųsime visą teorinę nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų medžiagą. Tuomet, kai visą persiųstą medžiagą išmoksite bei elektroniniu paštu parašysite, kad norite gauti klausimus, atsiųsime Jums klausimus, kuriuos reikės atsakyti. Atsakytus klausimus Jūs išsiųsite elektroniniu paštu mums. Kuruojanti dėstytoja patikrins Jūsų atsakytus klausimus, jei bus klaidų - jas ištaisys. Atsakytų klausimų pataisymus (jeigu tokių bus) bei teisingus klausimų atsakymus (jei reikės) Jums persiųsime elektroniniu paštu. Į besimokančiųjų nuotoliniu būdu elektroninius laiškus įsipareigojame atsakyti kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.
4. Pažymėjimo išdavimas: baigus nuotolinius klientų aptarnavimo pradmenų kursus, Jums bus išduodamas nustatytos formos pažymėjimas patvirtintas parašu bei antspaudu (skenuotas pažymėjimas bus išsiunčiamas elektroniniu paštu). Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų pažymėjime nėra įrašoma, kad kursai baigti nuotoliniu būdu.
Dėl papildomos informacijos galite kreiptis elektroniniu paštu [email protected] (šiuo elektroniniu paštu Jūsų laiškų laukiame bet kuriuo Jums patogiu laiku, į Jūsų laiškus stengsimės atsakyti kiek įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas).
Taip pat rekomenduojame peržiūrėti puslapį "Dažniausiai užduodami klausimai" (puslapio nuoroda: http://www.viskaslengvai.lt/duk-d278l-klient370-aptarnavimo-pradmen370-kurs370.html ) arba atsidarysite paspaudus žemiau esantį mygtuką.
Taip pat rekomenduojame peržiūrėti puslapį "Dažniausiai užduodami klausimai" (puslapio nuoroda: http://www.viskaslengvai.lt/duk-d278l-klient370-aptarnavimo-pradmen370-kurs370.html ) arba atsidarysite paspaudus žemiau esantį mygtuką.